loader

Raymond Buiter

Typering: Creator I ENFP, Wereldverbeteraar / Creatief

Ontstaan in 1998, voorheen onderdeel van de Mediavisie groep en loopbaanplatform ROC.nl

Wij verbinden mens en media in het Communicatiehuis in Deventer met vertellen leren en beleven.
Het Communicatiehuis formuleert de communicatievisie en vervult een regisseursrol bij het vertalen van de visie naar een geheel van zintuig prikkelende en elkaar versterkende media uitingen die toegankelijk, actueel en toekomstgericht zijn en een vanzelfsprekende impact hebben. Communicatie is er altijd en overal.

Door te communiceren willen we de ander raken, de juiste informatie overdragen, verbinden of zelfs gedrag beïnvloeden. Communicatiehuis combineert de oeroude basisprincipes van het vertellen van een goed verhaal met moderne content en media tools zoals websites en applicaties, digitale foto en video’s, teksten, seo, testen, e-learning en sociale media.

Bij het Communicatiehuis zit communicatie hen in hart en nieren, maar niet volgens het oude principe van “ik wil wat vertellen en als ik dat maar goed genoeg doe dan luistert de ander wel”. Wij weten dat er meer voor nodig is om mensen te raken. En mensen raken, dat is waar wij het allemaal voor doen. Dat valt nog niet mee in deze tijd waarin een gemiddelde burger dagelijks duizenden boodschappen op allerlei manieren verpakt op zich af ziet komen. Hoe onderscheid je jezelf daartussen? Communicatie is voor velen een onbewust proces. Soms word je geraakt door iets en je weet dan niet eens waarom. Je beleeft communicatie dan als het ware. Het communicatiehuis zorgt ervoor dat je geprikkeld raakt met al je zintuigen. Dat is waarmee wij en onze partners het podium betreden.

Eigen, inspirerend, verbindend, verleidelijk en dynamisch. Iedere organisatie heeft een eigen verhaal te vertellen. We tillen dit verhaal boven water. Niet alleen bij de managers, maar ook bij de medewerkers. Want juist zij kunnen het best onder woorden brengen wat hun organisatie, product of dienst zo speciaal maakt. Wij vertalen dit verhaal vervolgens naar een concrete boodschap met bijbehorende communicatiemiddelen. Dat kan van alles zijn, maar ze hebben allemaal één ding met elkaar gemeen: de beleving.

Copyright Mediavisie Communicatie b.v. 2017