loader

Hoe Veilig Is Mijn.nl 15 mei 2017

Voor Hoe Veilig Is Mijn.nl heeft Het Communicatiehuis een infomercial ontwikkeld over de werkwijze van het bedrijf. Onderstaand een aantal screens uit de infomercial.   Mocht u geïnteresseerd zijn in een infomercial neem dan gerust contact met ons op via 0570-754 290 of per mail naar info@mediavisiecommunicatie.nl

Stekelenburg Advocaten 2 mei 2017

Voor Stekelenburg Advocaten heeft Het Communicatiehuis een infomercial ontwikkeld over de incassotool Oneclicktocollect. Hieronder een aantal screens uit de infomercial;

Castle Repair 23 april 2017

1 op de 10 smartphone gebruikers loopt rond met een defect aan zijn/haar toestel. Zij kennen Castle Repair nog niet. Bij hun kan je jouw smartphone snel en vakkundig laten repareren. Ze gebruiken alleen originele onderdelen en hebben vaak jouw toestel dezelfde dag nog gerepareerd. Voor Castle Repair heeft Mediavisie communicatiehuis een responsive website opgeleverd. Op een heldere en intuïtieve wijze kunnen consumenten hun toestel aanmelden op de website.    

Deventer Kring Werkgevers 9 augustus 2016

Informatie zoeken en delen door middel van video Voor de DKW Deventer ontwikkelde Mediavisie Communicatie een nieuwe responsive website waarin de leden centraal staan en hun visie op Deventer wordt vertolkt op bijzondere wijze. Door middel van videostatements en blogs vertellen de bestuursleden over hun ambities, plannen en samenwerkingen binnen de DKW. De bedoeling is voor elk bedrijf dat is aangesloten een kort videostatement op te nemen. Steeds meer internetters gebruiken videokanalen om informatie te zoeken en delen. Video is…

GGD GHOR Nederland 5 augustus 2016

Promotievideo GGD Nederland: vignet Gezonde School. In deze film vertellen docenten, leerlingen en ouders wat een gezonde school is, en waarom het belangrijk is om daar een vignet voor aan te vragen. Ook hebben we een infomercial gemaakt over het aanvraag systeem van het Vignet Gezonde School. Structureel werken aan goed leef- en werkklimaat Het vignet Gezonde School van GGD GHOR Nederland is een erkenning voor scholen (primair en voortgezet onderwijs), die structureel werken aan het verbeteren van de gezondheid…

ACE Mobility 10 augustus 2015

Een beter beeld van de opleiding In samenwerking met ACE Mobility heeft Mediavisie acht videoproducties gerealiseerd om de diversiteit te laten zien in de automotive opleidingen. In de video’s komen de facetten aandrijving, milieu, ontwerpen en maken, testen, ict, veiligheid en marketing aan bod. Ook is er een algemene film gerealiseerd waarin al deze onderwerpen bij elkaar komen. ACE (Automotive Center of Expertise) is het kenniscentrum voor toegepast automotive onderzoek en onderwijs. De automotive instituten van de Hogeschool Rotterdam, Fontys…

Videobeleving Indiase juwelen 9 augustus 2015

Mediavisie Communicatie ontwikkelde een teaser/uitnodiging voor een juwelenmerk die tentoon werd gesteld via narrowcasting op het event in het Waldorf Astoria te Amsterdam waar zij hun nieuwe collectie toonde aan de pers en genodigden. Tijdens het event hebben we de nieuwe collectie gefilmd die in samenwerking met Edwin Oudshoorn Couture werd geshowd. The Origin @Waldorf Narrowcasting video die werd vertoond tijdens het evenement in het Waldorf Astoria in Amsterdam: Performance @ Waldorf Astoria Amsterdam: Voor het indiaase juwelenmerk hebben we…

Kandoen 10 februari 2014

De marketingstool voor de juiste persoon op de juiste plek Kandoen.nl is een platform voor loopbaanbegeleiding en talent coaching en brengt mensen op een directe manier in verbinding met het juiste beroep, opleiding of bedrijf. Samen wordt er gewerkt aan de ontwikkelingen van mens en organisatie. Er zijn echter zo overweldigend veel talententesten, opleidingen, coaches, HRM-adviseurs en personal trainers dat mensen door de bomen het bos niet meer zien. Met Kandoen krijgen mensen grip op hun persoonlijke ontwikkeling en en…

Copyright Mediavisie Communicatie b.v. 2017